Klantbezoek

Klantbezoek aankomst klant

  • Klantbezoek 
  • Bij aankomst moet de klant indien mogelijk het bedrijf binnen kunnen zonder lang buiten te hoeven wachten, zonder de 1,5 meter afstand te overschrijden en indien mogelijk zonder mogelijk besmette oppervlakten te hoeven aanraken. 
  • De klant moet in een goede ruimte kunnen wachten voor de afspraak.
  • Bied de klant handdesinfectant aan. 
  • Laat de klant hun jas zelf ophangen.
  • Begeleid de klant goed naar de behandelruimte.

Behandeling

  • Zorg dat de klant hun sieraden en hun telefoon opbergt aan het begin van de behandeling. 
  • De klant moet de mogelijkheid hebben om aan het begin van de behandeling hun handen te wassen en controleer ook of dit gedaan is. 
  • Voor elke behandeling zorg je dat de behandeltafel, de stoel van de klant en alle mogelijk te gebruiken gereedschappen schoon zijn voordat de klant aan de behandeltafel gaat zitten. 
  • Na de behandeling laat de behandelaar de klant de handen nog eens wassen en gebruikt daarna verzorgende lotion en/of olie om de huid barrière te herstellen. Alle vormen van handmassage worden afgeraden. 

Vertrek klant 

  • Zorg dat klanten zoveel mogelijk met pin betaald. Wanneer de klant niet kan binnen accepteer je de contante betaling. Mits dit wordt gedaan zonder handcontact.
  • Bij vertrek van de klant, geen handcontact hebben. 
  • Schoonmaak en desinfectie werkzaamheden uitvoeren voorafgaan aan de volgende klant.

Lees hier meer over hygiëne algemeen.