Retourneren & klachten

Retourneren

Bij de aankoop van onze producten heeft u de mogelijkheid om binnen 14 dagen de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden.

Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Het is van belang dat u tijdens de bedenktijd zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. Wanneer u het product geopend of gebruikt heeft vervalt uw recht van retour.

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wenst te maken, dient u eerst het retour formulier in te vullen en te mailen naar info@nagellakjes.nl. Bij iedere zending sturen wij een retourformulier mee. Zendingen die retour worden gestuurd zonder dat er eerst contact is geweest met onze klantenservice worden helaas niet in behandeling genomen. Na ontvangst van de producten zal het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending terug betaald worden.

Producten kunnen na overleg met onze klantenservice geretourneerd worden aan onderstaand adres:

Nail Line Cosmetics
t.a.v. afdeling retouren
Urkhovenseweg 43
5641 KB Eindhoven

Voorwaarden zijn:

  1. Retourkosten zijn voor eigen rekening (breekbare producten a.u.b. met pakketpost retourneren, i.v.m. eventuele schade aan de producten);
  2. Product moet ongebruikt of ongeopend zijn en in originele verpakking zonder schade bij ons terugkomen;
  3. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending m.b.t. verlies en/of schade.

Klachten

Bent u niet helemaal tevreden over uw aankoop, onze service of heeft u een andere klacht? Dat is vervelend en wij gaan zorgen dat dit opgelost wordt. Neem binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling contact op met onze klantenservice via info@nailline.nl.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging, waarna u binnen 2 werkdagen een antwoord van ons terug krijgt.