Retourneren & klachten

Retourneren

Bij de aankoop van onze producten heeft u de mogelijkheid om binnen 14 dagen de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden.

Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Het is van belang dat u tijdens de bedenktijd zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. Wanneer u het product geopend of gebruikt heeft vervalt uw recht van retour.

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wenst te maken, dient u eerst het retour formulier in te vullen en te mailen naar info@nailline.nl. Bij iedere zending sturen wij een retourformulier mee. Zendingen die retour worden gestuurd zonder dat er eerst contact is geweest met onze klantenservice worden helaas niet in behandeling genomen. Na ontvangst van de producten zal het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending terug betaald worden.

Producten kunnen na overleg met onze klantenservice geretourneerd worden aan onderstaand adres:

Salon Cosmetics
Sydneystraat 158
3047 BP Rotterdam

Voorwaarden zijn:

  1. Retourkosten zijn voor eigen rekening (breekbare producten a.u.b. met pakketpost retourneren, i.v.m. eventuele schade aan de producten);
  2. Product moet ongebruikt of ongeopend zijn en in originele verpakking zonder schade bij ons terugkomen;
  3. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending m.b.t. verlies en/of schade.

Retourkosten

Alle pakketten worden met DHL verzonden. Wanneer een klant niet thuis is bij de eerste bezorgpoging kan het zijn dat DHL nog een keer een poging doet of het pakket gaat direct naar een servicepunt. Wanneer het pakket naar een servicepunt gebracht wordt, ontvangt de klant een briefje in de brievenbus. Wanneer er een tweede poging voor levering wordt gedaan kan de klant dit volgen via track & Trace.

Helaas moeten wij extra kosten – €6,65 excl. btw – in rekening brengen voor pakketten die retour komen om de volgende redenen:

  1. klant heeft het pakket besteld en ziet af van de order, maar order is al verzonden.
  2. klant heeft het pakket besteld, maar weigert het pakket.
  3. klant mist afleverpoging(en) en het pakket komt automatisch retour.
  4. klant haalt het pakket niet of te laat op bij een servicepunt.
  5. klant heeft een verkeerd afleveradres opgegeven.

Klachten

Bent u niet helemaal tevreden over uw aankoop, onze service of heeft u een andere klacht? Dat is vervelend en wij gaan zorgen dat dit opgelost wordt. Neem binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling contact op met onze klantenservice via info@nailline.nl.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging, waarna u binnen 2 werkdagen een antwoord van ons terug krijgt.