Veel voorkomende vragen

Hieronder vindt u antwoord op veel voorkomende vragen. Mocht uw vraag hier niet bij zitten, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice via info@nailline.nl en wij zullen u zo snel mogelijk verder helpen.

Het product dat ik graag wil bestellen is niet op voorraad, wanneer is deze weer leverbaar?
Op de facebook- en instagrampagina van Nail Line Cosmetics word je altijd op de hoogte gehouden wanneer populaire uitverkochte producten weer leverbaar zijn. Of u neemt contact op met de klantenservice via info@nailline.nl.
Kan ik een product reserveren?
Het is altijd mogelijk producten te reserveren. Neem contact op met de klantenservice via info@nailline.nl.
Ik wil graag wat meer informatie over een bepaalt product, waar kan ik daarvoor terecht?
Als u ondanks de vermelde productinformatie toch nog vragen hebt, kunt u altijd mailen naar info@nailline.nl of bellen naar 040-2817226.
Kan ik een product bestellen dat niet voorradig is?
Een product dat op de website aangegeven staat als niet voorradig, kan niet besteld worden. Dit kan pas wanneer het artikel weer op voorraad is.
Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?
Dit vindt u terug in de Privacy Policy.
Kan ik ook zonder BTW bestellen?
Ja, dit is alleen mogelijk voor salons buiten Nederland binnen de EU met een geldig BTW nummer.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen die besteld en betaald zijn op dinsdag, woensdag en donderdag worden diezelfde dag nog verzonden en kunt u de volgende dag verwachten. Bestellingen die op een andere dag besteld zijn, worden op de eerstvolgende verzenddag verzonden als de betaling van de bestelling is ontvangen. In de meeste gevallen is dit op dinsdag, dan kunt u uw bestelling op woensdag verwachten.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt betalen met IDEAL, Paypal, Bankoverschrijving, Bancontact, SOFORT Banking, Belfius Direct Net, Betaalknop KBC/CBC en Creditcard (Visa/ Mastercard).
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland: €4,95 – naar België: €7,95 – naar Duitsland: €11,00 – gratis verzending vanaf €150,- (NL, BE en DE)
Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verzonden?
De bestellingen worden met DHL verzonden.
Wat gebeurt er als mijn product is beschadigd?
Bij producten die beschadigd geleverd zijn neemt u eerst contact op met ons. Dit kan via e-mail naar info@nailline.nl of bellen naar 040-2817226. Via onze klantenservice wordt u dan verder geholpen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling altijd annuleren. Als uw bestelling al verzonden en betaald is, kunt u de bestelling op eigen kosten terugsturen, de eerder gemaakte verzendkosten zullen van het betaalde bedrag afgetrokken worden. Het resterende bedrag zullen wij naar u terugstorten. Stuur hierover een e-mail naar info@nailline.nl.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Vul daarvoor het retourformulier in en mail deze naar info@nailline.nl. Daarna ontvangt u de instructies voor het retourneren van uw product. De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Waar kan ik terecht met een klacht of opmerking?
Bij een klacht vult u het klachtenformulier in en mailt u deze naar info@nailline.nl. Uw klacht wordt dan zo snel mogelijk verwerkt.